Manager studii dezvoltare – expansiune

Realizeaza studiile de potential necesare in cadrul deciziilor de dezvoltare a retelei de magazine, multiformat. Monitorizeaza, analizeaza si raporteaza expansiunea concurentilor si evolutiile macro-economice.

  • Realizeaza studiile de potential de cifra de afaceri pentru magazine, orice format, utilizand modele sau propunand noi modele si utilizand informatii din diverse surse:
    • Date socio-demografice si comportamentale, din surse statistice (ex. INS, DJS, primarii, surse online etc.)
    • Diverse studii, raporte privind puterea de cumparare etc.
    • Harti geografice; sisteme de geolocalizare
    • Vizite pe teren, daca e nevoie
    • Benchmark concurenti
  • Culege datele necesare realizarii studiilor; proceseaza datele; realizeaza rapoartele si analizele specifice
  • Monitorizeaza si raporteaza in timp util informatiile privind expansiunea concurentilor
  • Urmareste, analizeaza si comunica evolutiile indicatorilor macro-economici.
  • Asigura deplina confidentialitate a datelor cu care opereaza
  • Utilizeaza Soft GIS Mapping Software, Spatial Data Analytics & Location Platform
  • Creeaza harti si defineste zone isocrone si diverse selectii
  • Genereaza tabele centralizatoare
  • Alimenteaza modelul de estimare cu toti parametrii necesari
  • Compara diverse modele de estimare si diverse unitati similare si se asigura de acuratetea estimarilor
  • Imbunatateste continuu parametrii de estimare, folosind date de istoric din magazinele
  • Realizeaza rapoarte lunare si rapoarte de alerta cu privire la concurenti sau mediul econpomic
  • Prezentari (scris, verbal)

 

Experienţă anterioară: research, analiză statistică, experienta de baze de date, procesare (ex SPSS), generare de rapoarte, analize, modele de previziune studii de marketing



Demos

Layout

Wide
Boxed