Manager studii Dezvoltare (marketing)

Realizeaza studiile de potential de cifra de afaceri pentru magazine;
Utilizeaza informatii din diverse surse: Date socio-demografice si comportamentale, din surse statistice;
Diverse studii, raporte privind puterea de cumparare etc;
Vizite pe teren, daca e nevoie;
Culege datele necesare realizarii studiilor, proceseaza datelesi realizeaza rapoartele si analizele specifice;
Monitorizeaza si raporteaza in timp util;
Urmareste, analizeaza si comunica evolutiile indicatorilor macro-economici;
Utilizeaza softuri interne, specifice domeniului de activitate;
Creeaza harti si defineste zone de interes;
Genereaza tabele centralizatoare;
Alimenteaza modelul de estimare cu toti parametrii necesari;
Compara diverse modele de estimare si diverse unitati similare si se asigura de acuratetea estimarilor;
Imbunatateste continuu parametrii de estimare;
Realizeaza rapoarte lunare si rapoarte de alerta;
Face prezentari (scris, verbal).

Candidatul ideal are:

Experienta anterioara relevanta intr-un post similar;

Viziune globala si spirit analitic;
Abilitati de comunicare si relationare;
Capacitate de organizare a activitatilor si de planificare a timpului;
Atentie la detalii, viziune spatiala, capacitate de sinteza si adaptabilitate;
Studii superioare finalizate.

 

 



Demos

Layout

Wide
Boxed